کدام هتل‌های 4 ستاره برای اقامت در مشهد مناسب‌اند؟
نوشته شده توسط : gheirati

زیارت اهل بیت برای مسلمانان از اهمیت بسیاری برخوردار است. به طوری که عاشقان اهل بیت را به سمت خود فرا می‌خواند. بارگاه ملکوتی هشتمین امام شیعیان در شهر مقدس مشهد واقع شده است. به همین منظور است که مسلمانان خارجی و داخلی در تلاش هستند حداقل یک بار به مشهد مشرف شوند. اولین مسئله‌ای که برای زائران پیش می‌آید رزرو هتل در مشهد است. احداث انواع هتل‌ ارزان مشهد و هتل لوکس مشهد انتخاب را برای هر قشر آدمی آسان کرده است. اما در این میان حد متوسطی نیز برای اسکان وجود دارد. رزرو هتل‌های 4 ستاره مناسب برای افرادی است که قصد رزرو هتل 5 ستاره مشهد را دارند اما خواهان کاهش هزینه‌ها هستند.

آژانس مسافرتی "های هتل" یکی از فعال‌ترین و معتبرترین آژانس‌های مسافراتی در مشهد است. آژانس ما قصد دارد با ارائه مقالات، مطالب و راهنماهای سفر، سفری مقرون به صرفه و ایده آل را به شما هدیه دهد. با ما همراه باشید تا به معرفی برترین هتل‌های 4 ستاره مشهد از نگاه مسافران بپردازیم.

 

بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد

در شهر مشهد هتل‌های 4 ستاره فراوانی وجود دارد. برخی از این هتل‌ها نوساز و برخی دیگر اصیل‌تر هستند. اما مسئله قابل اهمیت برای مسافران مقصد مشهد رزرو هتل نزدیک حرم است. بنابراین در این مطلب قصد معرفی هتل‌های نزدیک به حرم مطهر امام رضا(ع) را داریم.

بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد عبارتند از:

 

معرفی هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین از سری هتل‌های الماس است. گروه هتل‌های الماس با توجه به رضایت مشتری شعب بسیار در شهر مشهد دارند. هتل الماس 1 و هتل الماس 2 از دیگر شعب این هتل هستند. هتل الماس نوین با 4 ستاره از هتل‌های 4 ستاره و نوساز مشهد است. هتل الماس نوین تنها 4 سال است که فعالیت دارد و جزء محبوب‌ترین هتل‌های 4 ستاره مشهد می‌باشد. این هتل انواع خدمات پذیرایی، حمل و نقل و رفاهی را به مسافران ارائه می‌کند. هتل الماس نوین رستوران روف گاردن با منو غذایی عالی و چشم اندازی رو به بارگاه دارد.

 

معرفی هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد مجهز به 160 واحد اقامتی بسیار لوکس و زیبا می‌باشد. امکانات تفریحی و رفاهی این هتل شامل مجموعه آبی، سالن ورزشی، سالن بدنسازی، اتاق‌ها کانکت و سوئیت فیستا، رستوران و کافی شاپ و ... می‌باشد. هتل الماس 1 مشهد نزدیک به حرم است و کارکنان آن افرادی خوش برخورد و پیگیر هستند. تنوع وعده صبحانه این هتل از نظر مسافران بسیار بالا و قابل قبول است. هتل الماس 1 آنقدر خوش درخشیده است که شعب بعدی افتتاح شد. برای رزرو هتل الماس 1 به "های هتل" مراجعه کنید.

 

معرفی هتل سی نور مشهد

یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره مشهد، هتل سی نور است. هتل سی نور مشهد در میان مسافران به خدمات و امکانات و فول  و در مقابل قیمت مقرون به صرفه شناخته شده است. این هتل 22 طبقه و 300 واحد پذیرایی با تنوع و دیزاین بسیار شیک دارد. هتل سی نور مشهد در سال 1393 افتتاح شده است و با پای پیاده چند دقیقه فاصله تا حرم دارد. رستوران‌های زیبا با کیفیت غذایی بالا، کلوپ ورزشی، استخر و سونا و جکوزی، سالن‌ها متنوع همایش و سمینار از ویژگی‌های هتل سی نور هستند. گردشگران با رزرو هتل سی نور و رزرو تور مشهد می‌توانند از امکانات این هتل بهره ببرند.

 

معرفی هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد از قدیمی‌ترین هتل‌های 4ستاره مشهد می‌باشد. قدمت این هتل تقریبا به اندازه قدمت هتل هایت مشهد است. هتل اترک مشهد در این سال‌های فعالیت رضایت مسافران بسیاری را جلب کرده است. مدیریت این هتل به منظور خدمت رسانی به مسافران 4 سال پیش بازسازی کاملی انجام داده است. در این بازسازی بخش‌هایی نظیر سوئیتن به این هتل اضافه شده است. تنوع بالای سوئیت، اتاق و آپارتمان، نزدیکی به حرم، صبحانه بوفه متنوع و شیک، پرسنل وقت شناس و مودب از ویژگی‌های رزرو هتل اترک مشهد هستند.

 

معرفی هتل جواد مشهد

یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره تاپ مشهد، هتل جواد با 4 ستاره درخشان است. سال تاسیس هتل جواد به 1391 برمی‌گردد و جالب است بدانید رزرو هتل جواد مشهد از پر متقاضی‌ترین هتل‌های 4 ستاره مشهد و رزرو هتل در مشهد می‌باشد. هتل جواد 105 واحد اقامتی در 8 طبقه را تحت پوشش خود دارد. مجموعه آبی تمیز، اتاق‌های زیبا و بزرگ، امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی فول، قیمت مقرون به صرفه، نزدیکی به حرم مطهر، دسترسی به جاذبه‌های گردشگری اطراف حرم، دسترسی به بازارهای معروف از ویژگی‌های این هتل تاپ هستند.

 

برای اطلاع بیشتر از هر یک از هتل‌های معرفی شده می‌توانید مقاله مخصوص به خود را مطالع فرمایید. زائران مشهد مقدس می‌توانند برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد به آژانس گردشگری "های تور" مراجعه کنند. با رزرو تور مشهد و شرکت در تور مشهد از جاذبه‌های این شهر دیدن فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: